İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Türkiye Amerika 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası Final Karşılaşması-Geriye Sayım Başladı

Geri sayıma son 2 saat...
Sırbistan-Türkiye Karşılaşması ;kıran kırana geçen 40 dakika...






                                                            Kerem'in turnikesi,

Semih Erden'in son 5 sanise içerisinde maçın yönünü değiştirecek potamıza girmek üzere olan topa  yaptığı bloğu
                                            Ve Nirvanaya çıktığımız anların başlangıcı :)
      



 Kaynak :Turkiye Basketbol Federasyonu, Haberturk,Ntv Spor

3 yorum:

  1. yarı final ve finalda salonda olan biri olarak o atmosferi yaşamak inanılmazdı. fotograf makinam profesyonel olduğu için içieri alınmadı :(( sen nasıl soktun bak kıskandım şimdi güzel fotograflarını :))

    YanıtlaSil
  2. fotograflara bakınca bile heyecan devam ediyor :)

    YanıtlaSil
  3. Diger basketbol kayitlarinda kaynaklar yaziyordu ama bu kayitta heyecandan unutmusum,hemen kaynakcayi ekliyorum Burcu .

    Adama endekslenmis oyununu izlemek pek de
    Durant yuzunden macin tadini alamadim dersem yalan olmaz,mac izlemekten cok ABD nin tek tatmin etmedi beni,ne yalan soyleyeyim.Oyuzden buaksam yeniden sirbistan macini seyretmeyi dusunuyorum Ayci :)

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer